8 i 11.01 – tymczasowe zamknięcie kasy i BOK SPP

Informujmy, że w związku z przeprowadzką Działu Płatnego Parkowania w dniach  8 i 11 stycznia 2021 roku Biuro Obsługi Klienta oraz Kasa Strefy Płatnego Parkowania przy ul. Białostockiej 3 będzie zamknięta.

W ww. terminie będzie można skorzystać z elektronicznej formy obsługi klienta:

Abonamenty będzie można przedłużać poprzez sklep internetowy: https://gdynia.e-abonamenty.pl/

Reklamacje będzie można składać poprzez formularz kontaktowy  dostępny na www ZDiZ: https://www.zdiz.gdynia.pl/kontakt/ lub przez e-mail: spp@zdiz.gdynia.pl

We wtorek 12 stycznia 2021 roku, o godz. 10:00 zostanie wznowiona bezpośrednia obsługa mieszkańców w nowej siedzibie Działu Płatnego Parkowania przy ul. T.Wendy 15 (budynek Morskiej Agencji Gdynia).

2021-03-01T12:10:15+00:00 08/01/2021|

Strefa Płatnego Parkowania w Gdyni