Indywidualny numer rachunku bankowego

Począwszy od dnia 02.01.2018 r. do każdej opłaty dodatkowej z tytułu nieopłaconego postoju w Strefie Płatnego Parkowania w Gdyni, przypisany zostaje indywidualny numer rachunku bankowego, widniejący na zawiadomieniu pozostawionym przez uprawnionego kontrolera za wycieraczką pojazdu.

W przypadku braku ww. zawiadomienia, należy kontaktować się z pracownikiem Biura Obsługi Klienta Strefy Płatnego Parkowania, pod numerem telefonu: 58 76-44-021, 58 76-44-022 w celu uzyskania ww. indywidualnego numeru rachunku bankowego, przypisanego do przedmiotowego zobowiązania.
Biuro Obsługi Klienta Strefy Płatnego Parkowania w Gdyni czynne jest:
w poniedziałek w godzinach 10:00 – 18:00
od wtorku do piątku w godzinach 08:00 – 16:00

2018-02-18T17:12:23+00:00 18/02/2018|

Strefa Płatnego Parkowania w Gdyni