Składanie reklamacji
Reklamacje lub odwołania wnosi się wyłącznie w formie pisemnej.
Za datę wpływu uznaje się datę przyjęcia wniosku reklamacji przez BOK lub sekretariat wniosku reklamacyjnego. We wnioski, obowiązany jest opisać przyczyny i dołączyć wszelkie dowodyuzasadniające złożenie reklamacji. Wnioski można wnosić za pomocą:
- e-maila (spp@zdiz.gdynia.pl)
- listu pocztowego lub osobiście (Zarząd Dróg i Zieleni, Samodzielny Referat Strefy Płatnego Parkowania, 81-341 Gdynia, ul. Wendy 15)
- lub za pomocą poniższego formularza:
- Nie przyjmujemy telefonicznych reklamacji oraz odwołań
- Wniesienie reklamacji lub odwołania nie wstrzymuje biegu terminu do wniesienia obniżonej kwoty opłaty dodatkowej
- W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji użytkownikowi samochodu przysługuje prawo złożenia pisemnego odwołania, zawierającego nowe dane do sprawy
- Jeśli użytkownik opłacił zawiadomienie i złożył wniosek reklamacyjny, w przypadku anulacji kwota opłaty dodatkowej zostaje zwrócona w sposób wskazany we wnioski.